„Ukázat jedince, kteří jsou nejen představiteli fascinujících živočišných druhů, ale současně mají i své vlastní příběhy a charakterové vlastnosti, to je hlavní cíl kampaně Seznamte se!,“ uvedl Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha a iniciátor kampaně.
Nově se můžete seznámit s těmito osobnostmi:
- hrochem obojživelným Slávkem, povodňovým hrdinou a vzorným partnerem samice Marušky
- samicí ledního medvěda Borou, která odchovala mládě Bertu
- samcem kasuára přilbového Kašíkem, jenž se vzorně stará o svého syna a sedí na vejcích
- lachtanem jihoafrickým Melounem – synem slavného Gastona.
Reklamní kampaň realizuje pražská zoo opět stylem in house. Fotografie z dílny Petra Slavíka, Roberta Halamíčka a Petra Jana Juračky graficky upravil Vladimír Veselý.
Kromě billboardových a citylightových plakátů vzniknou v rámci kampaně i další předměty – např. pohlednice, samolepky, plakáty.
V areálu zoo u expozic, které tato konkrétní zvířata obývají, budou umístěny cedulky s jejich životopisnými údaji. Na webu Zoo Praha se budou postupně objevovat jejich životní příběhy.
Kampaň SEZNAMTE SE! poprvé odstartovala v dubnu letošního roku, kdy jsme představili osm jedinců ze Zoo Praha, mezi nimi např. samce želvy sloní Eberharda, orangutana Kamu či medojeda Čerta.
Kampaň byla oceněna za nejlepší dubnový outdoor odbornými médii - časopisy Strategie a Marketing& Média.